Victor 8 jaar

Victor zijn lievelingsdier is het nijlpaard. Ik heb dus een leuk stofje gezocht met nijlpaarden. (Stoffenspektakel) Hier heb ik deze keer een lunchbag van gemaakt. Hij was er heel blij mee.
0 Berichten

Wouter 5 jaar

Deze leuke zakjes heb ik gemaakt voor Wouter zijn vijfde verjaardag. Hij heeft 2 leuke stofjes gekozen die ik overgekocht heb van een dame die stopte met naaien. Het patroon had ik zelf bedacht toen ik dezelfde zakjes voor Victor had gemaakt.
0 Berichten

Robbe 3 jaar

Voor Robbe zijn derde verjaardag heb ik de fedha weer gemaakt. Hij was er heel blij mee. Ik heb een stofje van vosjes gebruikt dat we normaal voor zijn eerste verjaardag wilde gebruiken om verjaardagscadeautjes uit te delen. Maar daar heeft Corona een stukje voor gestoken. 
0 Berichten

Victor 7 jaar

Mijn zoon werd 7 jaar en daar horen natuurlijk leuke uitdeelzakjes bij.

Hij had gekozen voor de ijsberen stof van Ali expres. 

Hij is nogal een reuze fan van dieren en vond deze mooi.

Hij wordt ook al wat groter en speelt nu ook heel graag met lego.

 

Wat zit er in: een zakje snoep en een zakje lego.

 

Het patroon is zelf gemaakt.

0 Berichten

Wouter 4 jaar

Mijn zoontje werd 4 jaar en daar horen natuurlijk leuke uitdeelzakjes bij.

Hij is een grote fan van hondjes. Dus zijn we een leuke honden stof

op ali express gaan zoeken. Deze vond hij echt geweldig.

 

Wat zit er in: een lolly, een klein potje plasticine en een hamburger en mentos snoepjes.

 

Het patroon is zelf gemaakt. Dit heb ik al een lange tijd geleden gemaakt voor de grote broer.

0 Berichten

Verjaardag Victor 6jaar


Voor Victor zijn verjaardag heb ik mij eens aan de mufko gewaagd van khadetjes. Onderaan vind je de link.

Ik moest er 32 maken 🙈erg veel werk.

Ik heb er toch eventjes mee bezig geweest maar ben trots op het resultaat. Ik heb het patroon wel wat aangepast en ben een over een aantal stappen geen gesprongen om het iets sneller te maken. Geen extra randje.

De juffen krijgen een fedha ook van de khadetjes. Onderaan vind je de link.

De stof weet ik even niet meer direct hoe ze heet. 

Wat zit er in een lolly en een klein potje plasticine. Dat doet mijn zoontje zelf graag,
En een lolly gaat er altijd in bij hem.
0 Berichten

Verjaardag Wouter 3jaar


Mijn zoontje werd 3 jaar en daar horen natuurlijk leuke uitdeelzakjes bij.

Hij had gekozen voor de dino stof toen we vorig jaar op vakantie waren

in Frankrijk. Hij had die gezien op een klein marktje en het was ook

een koopje dus heb ik die mee genomen.

 

Wat zit er in: een lolly, een klein potje plasticine en dummy's.

 

Het patroon is de Fedha van khadetjes. Hieronder vind je de link.

 

patroon: http://khadetjes.blogspot.com/2013/10/woest-en-stormachtig.html 

0 Berichten

Victor 5 jaar

Victor is 5 jaar geworden en daar hoort iets leuk bij.

 

In het zakje zitten snoepjes en natuurlijk ook hamburgers.

 

De stof ben ik ergens tegen gekomen maar ik weet niet meer waar.

 

Het patroon is er eentje dat ik zelf een beetje bedacht heb.

0 Berichten

Victor 4 jaar


Ik heb zelf een patroon getekend voor een zakje met 2 kleurtjes :) voor de verjaardagszakjes van mijn zoontje om uit te delen.

 

Er zit een sapje in en rozijntjes en wat snoepjes in een zakje.

 

Stof: stoffenspektakel

patroon: Zelf getekend


0 Berichten

Goed doel: kinder verrassingszakjes


Een goed doel steunen waarom niet?

 

Om ADRA te steunen heb ik kleine verrassingszakjes gemaakt om te verkopen.

 

In de zakjes zitten kleine speelgoedjes voor de

kinderen in het park.

 

Het gekozen doel voor de sponsorloop dit jaar was

voor drinkwater in een Filipijns dorp. 

 

Sponsorloop 24 september 2017 in het

nachtegalenpark.

patroon: zelf ontworpen zakje

stof: stoffenspektakel en veritas



0 Berichten