Winnaars give away 2020


Ik vond het zo triest dat er van de 3 personen die mee gedaan hadden er 2 zouden winnen en 1 verliezen dus heb ik besloten om ze alle 3 te laten winnen.

Dus Patricia janssens, Fleur Degryse en Stephanie Bral jullie hebben alledrie gewonnen.

Ik stuur alles zo snel mogelijk jullie kant uit als ik achter mijn naaimachine geraakt ben om het te maken 😊

Proficiat winnaars en bedankt om mee te doen 🥰

Ik zal morgen of overmorgen een foto nemen van het eindresultaat 😊
0 Berichten

Time for a give away :)

Het wordt weer kerstmis binnenkort

en ik wilde dit jaar nog eens iets speciaal doen.

Dus dacht ik een give away. 

 

Nu is het toch al een speciaal jaar geweest

en wilde ik iets in het thema van dit jaar doen.

Dus dacht ik aan een mooi kerstmondmasker.

Daarom loopt de give away dit jaar af voor kerst zodat je met kerst een beetje in thema en voorzichtig samen kunt vieren.

Want tijdens kerst is niemand graag alleen!

 

Op zondag 6 december zal een onschuldige hand :)  2 namen trekken.

 

Hieronder staan de 3 leuke stofjes die ik gekozen heb

en waar er nog uit elk stofje net 2 mondmaskers kunnen.

 

Zoals altijd ook een paar vragen die je eerst moet beantwoorden

om kans te maken om te winnen. 

 

Vragen:

1: Wat blijft jou bij van dit bewogen en rare jaar?

Persoonlijk of algemeen?

2: Aan wie ga je het 2de mondmasker geven? en waarom die persoon?

3: Wat is je goede voornemen voor 2021?

4: Welke stofjes kies je? A, B, C, D, E of F (Liefst 2 verschillende zodat de andere winnaar ook 1tje kan krijgen als die dezelfde zou kiezen.)

 

Ik ben eens benieuwd wat er gaat uit komen :) en wie er gaan winnen.

Veel geluk allemaal

 

Zo maak ik mijn mondmaskers.

 

 



3 Berichten

Winnaar pasen :)


En de winnaar is oma (Kim) ons kleine handje heeft gekozen voor jou :) 

 

Je give away kussens voor jezelf en 1 van je kids komt eraan. Nu met de corona hebben we niet heel veel tijd om te naaien :( dus hoop ik het snel af te hebben en aan jou te kunnen bezorgen. 

 

De andere deelnemers veel geluk volgende keer :)



0 Berichten

Who's ready for a Giveaway?!

Who's ready for a Giveaway?!

Wel ik heb al een hele tijd niets meer erop gezet maar nu kwam ik deze leuke schapen stof tegen. Dus dacht ik nu we allemaal thuis zitten zal ik nog eens een giveaway doen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden? Maar wel dat het iets wordt dat bij pasen past :)

 

Zoals altijd een paar vragen waar je kan op antwoorden en zo kan je winnen natuurlijk. :)

  1. Wat zou ik kunnen maken hiermee? 
  2. Aan wie zou jij dit graag schenken? (Geen nood je krijgt er zelf ook 1tje :) )
  3. Welk paasei eet je het liefst? Met welke vulling? (Om toch nog een beetje in het paasthema te blijven :p )

Ga ervoor zou ik zeggen en veel succes :) 5 april zal ik een onschuldige hand een naam laten trekken :)


4 Berichten

Winaars Give Away 2018


Vandaag heeft een onschuldige hand de winnaars van de Give Away getrokken.

 

De winnaressen zijn Kim en Sabrina

 

We willen de winnaressen feliciteren en zullen het pakketje spoedig hun weg op sturen. :)

 

Maar natuurlijk ook bedankt aan alle anderen die mee gedaan hebben! Jullie wens ik ook het beste in het nieuwe jaar. Kom zeker nog eens kijken af en toe voor nieuwe projectjes of Give Aways. Doe dan zeker ook mee met de volgende Give Away in de toekomst! :) Wie weet heb je dan meer geluk!

 

Proficiat meiden dat je lekkere koekjes mag maken. Maar ook de gelukkige ontvanger van het  tweede zakje (hopelijk gevuld met heerlijk zelfgemaakte koekjes!).

 

Hopelijk tot snel met een nieuw projectje. :)


0 Berichten

Kerstmis 2017 Give Away


De Give Away regels zijn:

1. Met wie zou je graag eens koekjes bakken?

2. Aan wie ga je het 2de zakje met lekker zelfgemaakte koekjes geven? En waarom juist die persoon?

3, Wat is je goede voornemen voor 2018?

 

Ben benieuwd :)

Hey allemaal

 

Wel voor Kerstmis en Nieuwjaar wilde ik weer iets speciaal doen. Ik hou enorm veel van deze tijd van het jaar. Maar bij deze tijd van het jaar zijn we ook bezig met het zoeken van de juiste cadeaus voor elkaar.

Natuurlijk gaat het ook om de 

gezellige sfeer en lekker warm samen zijn. 

 

Dus kwam ik op het idee om een lekkere 

Kerst Give Away te doen!

 

Ik wil graag een zakje met koekjes vorm  van Tupperware weg geven 

+ een extra zakje waar je jou overheerlijke koekjes die je gebakken hebt aan iemand anders kunt geven.

  

Natuurlijk mag je het ook altijd delen met vrienden, vriendinnen en familie. Misschien willen zij ook wel een bundeltje lekkers winnen.

 

Vergeet niet om af en toe te komen kijken wie er gewonnen heeft.

 

Fijne Kerst allemaal.

Succes!!!

 

Wel hier naast een foto van de te winnen zakjes :)


8 Berichten

Winnaars Give Away

Vandaag heeft een onschuldige hand de winnaars van de Give Away getrokken.

 

De winnaressen zijn Priscilla en Patricia

 

We willen de winnaressen feliciteren en zullen het pakketje spoedig hun weg op sturen. Kan je misschien wel je adres door sturen via een bericht zodat het misschien iets makkelijker is. :)

 

Maar natuurlijk ook bedankt aan alle anderen die mee gedaan hebben! Jullie wens ik ook het beste in het nieuwe jaar. Kom zeker nog eens kijken af en toe voor nieuwe projectjes of Give Aways. Doe dan zeker ook mee met de volgende Give Away in de toekomst! :) Wie weet heb je dan meer geluk!

 

Proficiat meidden dat het je mag helpen in de komende winter. Maar ook de gelukkige ontvanger van het tweede zakdoekzakje.

 

Hopelijk tot snel met een nieuw projectje. :)

0 Berichten

Kerstmis Give Away

De Give Away regels zijn:

1. Hieronder reageren en vertellen wie jij graag het ultieme kerstcadeau van zijn of haar dromen wil geven?

2. Aan wie ga je het 2de zakdoek portemonneetje geven? En waarom juist die persoon?

 

 

Ben benieuwd :)

Wel in de koude maanden worden we gemakkelijk ziek. Dus had ik dit jaar het idee om voor mijn kerst give away een zakdoek portemonneetje te maken. Ook dit jaar maak ik weer 2 mensen blij met een extra kerstcadeautje en krijgen ook zij de kans om iemand blij te maken.

 

Natuurlijk mag je het ook altijd delen met vrienden, vriendinnen en familie. Misschien willen zij ook wel een bundeltje warmte winnen.

 

Vergeet niet om af en toe te komen kijken wie er gewonnen heeft.

 

Fijne Kerst allemaal.

Succes!!!

 



2 Berichten

Winnaar Give Away


Vandaag heeft een onschuldige hand de winnaar van de Give Away getrokken.

 

De winnares is Priscilla

 

We willen de winnares feliciteren en zullen het pakketje spoedig haar weg op sturen. Kan je misschien wel je adres door sturen via een bericht zodat het misschien iets makkelijker is. :)

 

Maar natuurlijk ook bedankt aan alle anderen die mee gedaan hebben! Jullie wens ik ook het beste in het nieuwe jaar. Kom zeker nog eens kijken af en toe voor nieuwe projectjes of Give Aways. Doe dan zeker ook mee met de volgende Give Away in de toekomst! :) Wie weet heb je dan meer geluk!

 

Proficiat meid dat het je veel warmte mag geven in de komende winter. Maar ook de gelukkige ontvanger van het tweede pittenzakje.

 

Hopelijk tot snel met een nieuw projectje. :)



0 Berichten

Give Away


Hey allemaal

 

Wel voor Kerstmis en Nieuwjaar wil ik iets speciaal doen. Ik hou enorm veel van deze tijd van het jaar. Maar bij deze tijd van het jaar zijn we ook bezig met het zoeken van de juiste cadeaus voor elkaar.

Natuurlijk gaat het ook om de 

gezellige sfeer en lekker warm samen zijn. 

 

Dus kwam ik op het idee om een

Kerst Give Away te doen!

 

Ik wil graag een mini kersenpit kussen en bijpassend zakje 

+ een extra mini kersenpit kussen en bijpassend zakje weg geven. 

Zodat je er 1 cadeau kan doen aan iemand waarvan je houd.

 

De Give Away regels zijn:

1. Hieronder reageren en vertellen wat jou ultieme kerstcadeau/ kerstwens zou zijn om te krijgen of geven?

2.Wat je goede voornemen is voor 2016?

3. Aan wie ga je het 2de mini kersenpit kussen en bijpassend zakje geven? En waarom juist die persoon?

 

Ben benieuwd :)

 

Natuurlijk mag je het ook altijd delen met vrienden, vriendinnen en familie. Misschien willen zij ook wel een bundeltje warmte winnen.

 

Vergeet niet om af en toe te komen kijken wie er gewonnen heeft.

 

Fijne Kerst allemaal.

Succes!!!

 

Wel hier naast een foto van de te winnen kussentjes en zakjes :)



6 Berichten