Time for a give away :)

Het wordt weer kerstmis binnenkort

en ik wilde dit jaar nog eens iets speciaal doen.

Dus dacht ik een give away. 

 

Nu is het toch al een speciaal jaar geweest

en wilde ik iets in het thema van dit jaar doen.

Dus dacht ik aan een mooi kerstmondmasker.

Daarom loopt de give away dit jaar af voor kerst zodat je met kerst een beetje in thema en voorzichtig samen kunt vieren.

Want tijdens kerst is niemand graag alleen!

 

Op zondag 6 december zal een onschuldige hand :)  2 namen trekken.

 

Hieronder staan de 3 leuke stofjes die ik gekozen heb

en waar er nog uit elk stofje net 2 mondmaskers kunnen.

 

Zoals altijd ook een paar vragen die je eerst moet beantwoorden

om kans te maken om te winnen. 

 

Vragen:

1: Wat blijft jou bij van dit bewogen en rare jaar?

Persoonlijk of algemeen?

2: Aan wie ga je het 2de mondmasker geven? en waarom die persoon?

3: Wat is je goede voornemen voor 2021?

4: Welke stofjes kies je? A, B, C, D, E of F (Liefst 2 verschillende zodat de andere winnaar ook 1tje kan krijgen als die dezelfde zou kiezen.)

 

Ik ben eens benieuwd wat er gaat uit komen :) en wie er gaan winnen.

Veel geluk allemaal

 

Zo maak ik mijn mondmaskers.

 

 



Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Patricia Janssens (donderdag, 15 oktober 2020 21:13)

    Het is voor mij als voor iedereen een bewogen jaar .corona. enkele vrienden kwijt .doch hen ik me blijven positief te houde door te schilderen.en elkaar te steunen via tel of mesenger.ik zou mond masker aan Gerda ze zat in men bubbel en heeft me ten alle tijde steun en raad gegeven.nieuw voornemens 2021nog meer schilderen en liefde en rust in men schilderijen en kunst brengen.wn steun daar waar het kan .ik. Kies de b of c van stofje .dank aan de maker voor deze mooie gift wie het ook mag winnen.

  • #2

    Fleur Degryse (woensdag, 21 oktober 2020)

    Allereerst wil ik zeggen; super dat je dit doet! Hele mooie actie �.
    Wat ik dit jaar heel mooi vond, was de samenhorigheid in onze buurt. Wij wonen sinds 2 jaar in ons nieuwe huis en hebben echt fantastische buren, tijdens de eerste lockdown stond bijna de hele straat om 20u00 dagelijks buiten, dit om te applaudisseren voor de zorg, maar ook gewoon om van op afstand een babbeltje te doen met elkaar, even vragen hoe het ging, en vooral de ouderen in onze straat even uit de eenzaamheid halen. De kindjes hier deden dansjes of een mini optreden, of iemand deelde een drankje uit vanop afstand. Ik keek samen met mijn gezin elke dag uit naar het buurtmomentje om 20u00 �. Ook ben ik heel erg dankbaar om wat mijn mama het laatste 1.5 jaar allemaal voor me gedaan heeft! Ik ben vorig jaar Juni bevallen van ons jongste zoontje en had een hele grote hernia, na een operatie en veel complicaties ben ik nog steeds thuis, en mijn mama komt elke week 3 a 4 dagen naar ons, om me te helpen met alles, ik weet niet wat ik zou gedaan hebben zonder haar! Daarom zou ik ook graag het 2e mondmasker aan haar geven, als klein bedankje voor alles wat ze doet!
    Voor 2021 wil ik vooral proberen zelf nog heel hard aan mijn herstel te werken, alsook mijn best blijven doen voor onze buren/vrienden om gelijk op welke manier met iets te kunnen helpen, ondanks mijn eigen beperkingen.
    Tot slot, moest ik dit winnen, graag stofje B en C. Bedankt dat ik mocht deelnemen aan deze mooie actie �

  • #3

    Stephanie Bral (dinsdag, 10 november 2020 13:59)

    Persoonlijk vooral. De keuze voor mezelf en mijn gezin. Start van een nieuw hoofdstuk.
    Mama: omdat ze veel heeft geholpen met de kindjes. En omdat het m’n mama is
    Verder doen hoe ik bezig ben. School afmaken. Kinderen gelukkig blijven en gezond. De laatste 10kg af.

    Ik kies voor stofjes d & e