Mondmaskers

Nu in Corona tijden heeft iedereen een mondmasker nodig. Dus heeft mijn familie ook wat besteld bij mij ๐Ÿ˜Š Aangezien ik wil dat mijn familie en vrienden veilig zijn heb ik ja gezegd. Straks lopen we naar de post en sturen we alles op. Natuurlijk stoppen we alles in een mooi zakje, hoe kan het ook anders. In deze donkere tijden krijgt iedereen graag een soort van cadeautje. ๐Ÿ˜Š๐ŸŽ
Ik heb het patroon van de libel gebruikt maar helemaal aangepast naar mijn eigen versie. Ik vond het een beetje makkelijker met mijn eigen aanpassingen.
De stoffen die ik gebruikt heb waren overschotten van mijn vorige creaties. Het zakje is gemaakt van gordijnstof en ook een leuk stofje. Het patroon is het groentezakjeย van c'est Saar en zelf een beetje aangepast naar mijn zin ook weer.
ย 
(Daarbij ik kon het niet laten er iets leuk van te maken ๐Ÿ˜‰)

Reactie schrijven

Commentaren: 0