Who's ready for a Giveaway?!

Who's ready for a Giveaway?!

Wel ik heb al een hele tijd niets meer erop gezet maar nu kwam ik deze leuke schapen stof tegen. Dus dacht ik nu we allemaal thuis zitten zal ik nog eens een giveaway doen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden? Maar wel dat het iets wordt dat bij pasen past :)

 

Zoals altijd een paar vragen waar je kan op antwoorden en zo kan je winnen natuurlijk. :)

  1. Wat zou ik kunnen maken hiermee? 
  2. Aan wie zou jij dit graag schenken? (Geen nood je krijgt er zelf ook 1tje :) )
  3. Welk paasei eet je het liefst? Met welke vulling? (Om toch nog een beetje in het paasthema te blijven :p )

Ga ervoor zou ik zeggen en veel succes :) 5 april zal ik een onschuldige hand een naam laten trekken :)


Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Mariska Vranckaerts (dinsdag, 24 maart 2020 13:34)

    Super tof dat je het op deze manier doet, Liesbeth.

    Het gaat over het thema Pasen.
    Dus wat doet men tijdens deze periode of hoe voelt men zich, vraag ik mij hier dan bij af.
    Sowieso een vrolijk gevoel, kleurrijk, je bent buiten, geniet van de natuur maar ook van het samenzijn en vooral van nieuw leven.

    Jezus is onze Goede Herder. 1 ieder van ons hoort bij Zijn kudde. Dus ook jij!

    Wat je dus dan hiermee kunt maken is een voorwerp voor buiten. En dat kan voor klein en groot zijn. Bijvoorbeeld: tuinbank aankleden, picknickset creëren voor de kinderen om buiten te spelen, het kan gewoonweg ook een kledingstuk worden waarmee de kinderen vrolijk buiten mee kunnen spelen, iets om te tuinieren etc.

    Dit geschenk zou ik sowieso graag geven aan iemand die ik lief heb, die heel dierbaar en dus ontzettend veel betekend voor mij, kinderen heeft en/of juist nood heeft aan het opfleuren van zijn/haar omgeving/leven.

    Het liefst is er melkchocolade bij, maar puur mag er gerust ook bij. En vulling maakt absoluut niet uit zolang het maar niets met alcohol is. �

    Zo, dit was mijn lijstje vol ideeën. Misschien ben en kan je hier wat mee. En is het niet voor dit dan voor iets anders.

    Veel plezier en succes, Liesbeth.
    Ik duim voor jou en kijk alvast uit naar jouw prachtige resultaat!

  • #2

    Kim Janssens Heinen (dinsdag, 24 maart 2020 20:41)

    Leuk leuk leuk!

    Je zou er een kussenhoes van kunnen maken... zo voor een sierkussen op de zetel...

    Voor wie? Wel ik gun het iedereen... dus ja voor iedereen, maar het zou niet mis staan op onze zetel ;-)))) aangezien ik mijn 5 schaapjes hier heb rondlopen en ze dat alle 5 geweldig zouden vinden.

    Paaseitjesvulling.... we verkiezen de volle witte of de volle pure. Mmmmm lekker.

    Succes... en ik ben benieuwd...

  • #3

    Febe Janssens (dinsdag, 24 maart 2020 20:48)

    Ik zou een klein fleece deken als idee geven. Zo ééntje lekker warm aan 1 kant en aan de andere kant deze mooie schaapjesstof....

    Voor mijn lieve oudere buurvrouw die nu in deze periode erg veel alleen thuis zit. En met dit dekentje zou ik haar zetelmomenten willen opvrolijken.

    Paaseitjes??? Heel lekker... voor mij de voorkeur voor volle witte. Vastbeslist �

  • #4

    Patricia Janssens (woensdag, 25 maart 2020 09:45)

    Wel je zoi een � konijntje kunnen maken dat is echt iets voor Pasen en het is 3 in 1 .goed voor dier goed voor kindje en leuk om te zien spelen.en zou het aan een liefde vol iemand geven .en 1 keus iemand die het ni makkelijk heeft en zo toch een leuk kado te doen.en de dag op te fleuren om hen dan weer te zien dat hun kind of dieren ook plezier hebben.☺️��wel men liefling smaak van chocolade gaat eigenlijk naar zwart ☺️das gezondste en ook nog een het lekker ste.en goed voor je brain.☺️��