Kerstmis 2017 Give Away


De Give Away regels zijn:

1. Met wie zou je graag eens koekjes bakken?

2. Aan wie ga je het 2de zakje met lekker zelfgemaakte koekjes geven? En waarom juist die persoon?

3, Wat is je goede voornemen voor 2018?

 

Ben benieuwd :)

Hey allemaal

 

Wel voor Kerstmis en Nieuwjaar wilde ik weer iets speciaal doen. Ik hou enorm veel van deze tijd van het jaar. Maar bij deze tijd van het jaar zijn we ook bezig met het zoeken van de juiste cadeaus voor elkaar.

Natuurlijk gaat het ook om de 

gezellige sfeer en lekker warm samen zijn. 

 

Dus kwam ik op het idee om een lekkere 

Kerst Give Away te doen!

 

Ik wil graag een zakje met koekjes vorm  van Tupperware weg geven 

+ een extra zakje waar je jou overheerlijke koekjes die je gebakken hebt aan iemand anders kunt geven.

  

Natuurlijk mag je het ook altijd delen met vrienden, vriendinnen en familie. Misschien willen zij ook wel een bundeltje lekkers winnen.

 

Vergeet niet om af en toe te komen kijken wie er gewonnen heeft.

 

Fijne Kerst allemaal.

Succes!!!

 

Wel hier naast een foto van de te winnen zakjes :)


Reactie schrijven

Commentaren: 8
  • #1

    Sabrina (woensdag, 15 november 2017 16:49)

    1) with Brian
    2) to Brian because I love him so much
    3) to keep a training plan for my running

  • #2

    Inne Rombouts (donderdag, 16 november 2017 08:09)

    1) met Lisa Maria
    2) omdat ze na kerst naar school gaat
    3) verhuizen naar een eigen plekje

  • #3

    Bruna (maandag, 20 november 2017 22:38)

    1) met Aiden (stiefzoontje) omdat we dan samen de lievelingskoekje van zijn papa kunnen maken.
    2) Aan de papa, zodat hij deze kan meenemen naar zijn werk en zijn comlega’s kan tracteren.
    3) Voornemens zijn moeilijk... Gewoon elke dag blijven bijleren en altijd trouw zijn aan jezelf! Uiteindelijk blijven genieten van de klein dingen in het leven.

  • #4

    Priscilla (donderdag, 23 november 2017 14:25)

    Met thomas
    Mijn moeke want zij eet graag koekjes
    En men voornemen is om met met men hondjes te gaan joggen :)

  • #5

    Chris (zondag, 26 november 2017 09:42)

    1: inne rombouts (mijn vrouwtje)
    2: aan kinderen want ze eten graag koekjes ���
    3: vertrouwen op 1 en rest komt van zelf

  • #6

    Patricia (woensdag, 29 november 2017 11:03)

    1:Met iemand die da OK graag doe
    2:Aan iemand die met liefdes ogen na men koekjes kijkt en zo veel zin heeft .en iamand die geen koekjes kan kopen dan maak ik die met liefde
    3:meer voor mezelf opkomen.en zend liefde en licht de wereld in.����

  • #7

    Lena (zaterdag, 02 december 2017 18:09)

    1: Ik zou graag koekjes willen bakken met........ mijn beste vrienden.
    2: Ik zou het tweede zakje koekjes geven aan.... de Allerliefste mama (mijn mama dus �)
    3: Mijn goede voornemen voor 2018 is ...... Mijn best doen en mezelf blijven.

  • #8

    Kim (woensdag, 20 december 2017 09:53)

    1. Met Kesia, omdat het fijn is met haar eens iets uiteindelijk te doen.
    2. aan Shifra en Febe, omdat ze het verdienen voor zovele redenen
    3. Ons huisje zonder stressmomenten afwerken met mijn ventje!