Super Victor!!!


Een klein cadeautje voor mijn kleine superheld! 

 

Mijn kleine man loopt altijd door het huis en speelt superheld. Dus dacht ik zal ik mijn kleine man eens een cape en masker geven! :) Het logo heeft zijn nonkel Kamiel speciaal voor hem ontworpen! :) Dus dank u nonkel Kamiel!!!

 

De kleuren heeft onze kleine man zelf gekozen via kleurpotloodjes. Hij wist niet voor wat hij twee kleurtjes moest kiezen maar was erg zeker van zijn keuze. Blauw en groen.Mama heeft het geel voor het logo gekozen.

 

Super Victor komt eraan!!! ZOEF ZOEF :)

 

Heb wel 2 naalden stuk gemaakt maar het is het waard nu moet hij nog even wachten op zijn cadeautje want ik wil er nog een zakje bij maken waar zijn super outfit in kan. Elke superheld moet zijn outfit toch kunnen verbergen!

 

logo: Nonkel Kamiel Bral

stof: stoffenspektakel

patroon: 

https://cutesycrafts.com/2012/07/superhero-party-masks.html

en

http://createkidscouture.blogspot.be/2014/09/free-super-cape-pattern.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+CreateKidsCouture+%28Create+Kids+Couture%29

 


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Noëmie en Kamiel (donderdag, 28 september 2017 21:13)

    Wauw! Prachtig resultaat! Super!