Suikerbonen


Wel we zijn weer mama geworden van een prachtig zoontje Wouter. 

Zo trots en fier op mijn mooie ventje. Onze grote broer Victor was ook erg

blij met zijn kleine broer.

 

Maar ook deze keer hebben we zelf de suikerbonen in elkaar gestopt.

We hebben onszelf weer veel werk op de hals gehaald en ze waren weer bijna

niet af geraakt.

 

Dit keer was het thema bijtjes. Vorige keer had mijn man mogen kiezen maar

deze keer was het mijn beurt. Hij had visjes gekozen en ik ben voor de bijtjes gegaan.

 

Omdat ik in tijdsnood kwam met het haken van mijn bijtjes ben ik

een stofje gaan bij halen om daar zakjes van te maken in de vorm van

een honinggraadje.

 

Voor de meters en peter hebben we een mandje genaaid met daarin een potje

met een halve kilo suikerbonen in. Kunnen ze eens lekker smullen. 

Hier zat ook een groot bijtje bij.

De grote bijtjes heb ik wel laten maken door een hele lieve dame. 

Ga dus zeker eens kijken op haar Facebook pagina.

https://www.facebook.com/haakwerkjescindy/

 

Iedereen vond de suikerbonen mooi en dat is wel fijn om te horen

na al dat werk.

 

Victor suikerbonen

Dit zijn de visjes die ik gemaakt heb voor onze Victor. Ook hoe ze tentoongesteld staan hebben we zelf gemaakt.

 

Voor de meter en de peter hadden we een bolletje met hierin een walvisje en een halve kilo suikerbonen.

Wouter suikerbonen

Dit zijn de bijtjes en de zakjes die ik gemaakt heb voor Wouter. De kast is wel gekocht in de winkel.

Reactie schrijven

Commentaren: 0