Kerstmis Give Away

De Give Away regels zijn:

1. Hieronder reageren en vertellen wie jij graag het ultieme kerstcadeau van zijn of haar dromen wil geven?

2. Aan wie ga je het 2de zakdoek portemonneetje geven? En waarom juist die persoon?

 

 

Ben benieuwd :)

Wel in de koude maanden worden we gemakkelijk ziek. Dus had ik dit jaar het idee om voor mijn kerst give away een zakdoek portemonneetje te maken. Ook dit jaar maak ik weer 2 mensen blij met een extra kerstcadeautje en krijgen ook zij de kans om iemand blij te maken.

 

Natuurlijk mag je het ook altijd delen met vrienden, vriendinnen en familie. Misschien willen zij ook wel een bundeltje warmte winnen.

 

Vergeet niet om af en toe te komen kijken wie er gewonnen heeft.

 

Fijne Kerst allemaal.

Succes!!!

 



Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    patricia (vrijdag, 18 november 2016 12:12)

    Ik zou ze aan iemand geven die een riem onder het hart nodig heeft.graag sta ik bij en geef ik uitleg hoe je kan veranderen of iets kan doen wa je zou kunnen verbeteren. Graag ben ik een luisterend oor .en dan is een zakdoekje soms nodig.een antwoord van boven.

  • #2

    priscilla (dinsdag, 06 december 2016 17:12)

    Ik zou het aan mijn mama geven omdat ze me altijd steunt ♡