Give Away


Hey allemaal

 

Wel voor Kerstmis en Nieuwjaar wil ik iets speciaal doen. Ik hou enorm veel van deze tijd van het jaar. Maar bij deze tijd van het jaar zijn we ook bezig met het zoeken van de juiste cadeaus voor elkaar.

Natuurlijk gaat het ook om de 

gezellige sfeer en lekker warm samen zijn. 

 

Dus kwam ik op het idee om een

Kerst Give Away te doen!

 

Ik wil graag een mini kersenpit kussen en bijpassend zakje 

+ een extra mini kersenpit kussen en bijpassend zakje weg geven. 

Zodat je er 1 cadeau kan doen aan iemand waarvan je houd.

 

De Give Away regels zijn:

1. Hieronder reageren en vertellen wat jou ultieme kerstcadeau/ kerstwens zou zijn om te krijgen of geven?

2.Wat je goede voornemen is voor 2016?

3. Aan wie ga je het 2de mini kersenpit kussen en bijpassend zakje geven? En waarom juist die persoon?

 

Ben benieuwd :)

 

Natuurlijk mag je het ook altijd delen met vrienden, vriendinnen en familie. Misschien willen zij ook wel een bundeltje warmte winnen.

 

Vergeet niet om af en toe te komen kijken wie er gewonnen heeft.

 

Fijne Kerst allemaal.

Succes!!!

 

Wel hier naast een foto van de te winnen kussentjes en zakjes :)



Reactie schrijven

Commentaren: 6
  • #1

    So Agame (zondag, 20 december 2015 08:00)

    Misschien zal ik hier zelf ook eens schrijven wat mijn antwoord is op de vragen.

    1. Dat ik eindelijk zwanger ben van ons 2de kindje.

    2. Veel meer leuke dingen gaan doen met mijn gezin.

    3. Aan iemand die echt dat extra cadeautje kan gebruiken. Iemand die eens opgevrolijkt moet worden :)

    Wel dat zijn mijn antwoorden op de vragen. Ben benieuwd wat jullie antwoorden zijn :)

  • #2

    Noëùie M (maandag, 21 december 2015 11:03)

    1) Een nieuw mooi jaar, dat de moeite waard is!
    2) Veel samen zijn met de mensen die ik lief heb
    3) Aan iemand die een warm cadeautje kan gebruiken!

  • #3

    Patricia (maandag, 21 december 2015)

    1 dat we vooral gezond mogen Zijn en veel liefde mogen krijgen en geven.2
    Dat ik nog veel liefde en vriendschap mag krijgen en geven.en een goed gezondheid voor ieder .ik wens iedere warmte en licht.enop een zo veel mogelijke eerlijke vrage en andwoorden mogen n krijgen en geven want altijd ga da niet en dat weet ieder.minder rampen en oorlogx 3ik zou het iemand geven die het nodig heeft .pijn en warmte .

  • #4

    Silvia (dinsdag, 22 december 2015 11:46)

    Hey Zusje,

    1) Mijn ultieme kerstwens is
    Dat ik in 2016 meer tijd wil door brengen met jou en Victor

  • #5

    Silvia (dinsdag, 22 december 2015 13:31)

    Hey Zusje,

    1) Mijn ultieme kerstwens is
    Dat ik in 2016 meer tijd wil door brengen met jou en VictorFonkelend hart
    En dat iedereen waar ik veel van hou gezond en gelukkig mag zijn en blijven.
    2)Mijn goei voornemen voor 2016 is meer afspreken met jou!!
    En mijn prinsesjes en ventje en de mensen rond om mij heel gelukkig maken!
    3) Aan mijn ventje! Omdat hij iets extra verdient!! Hij is zwaar aant vechten tegen zijn ziekte. Kben zo fier op hem!!

  • #6

    Priscilla (woensdag, 06 januari 2016 17:28)

    1) mijn kerstwens is een jaar zonder veel ziek zijn en zonder veel operaties en zonder veel pijn

    2) mijn voornemens zijn meer gaan sporten en meer nee durven zeggen tegen de dokters

    3) aan men mama omdat ze last heeft van artrose :)