Geheim kerstcadeautje


Wel de laatste dagen / maanden ben ik bezig geweest met een kerstcadeau voor de dames in mijn familie. Eigenlijk vooral die aan mijn moeders kant. Ze hadden nog nooit een cadeautje gekregen dus dacht ik laten we daar eens verandering in brengen. :)

 

Dit is wat het geworden is :) Ik vroeg hen op voorhand naar hun lievelingskleur en wat hun lievelingsdier of Hobby was. Ook voor de stof heb ik rekening gehouden

met hun lievelingskleur en persoonlijkheid.


Voor Lena een Jachtluipaard en blauwe L.


Voor mijn Mama een Flamingo en een paarse I.


Voor tante Debby een ijsbeer en een blauwe D.


Voor tante Katinka een loopschoen en een gouden K.


Voor Elfine een hondje en een blauwe E.


Voor mijn Mammie (oma) een popje en een paarse H.


Voor tante Inneke een loopschoen en een blauwe I.


Voor tante Noeke een gitaar en een groene N.



Natuurlijk is zo een kersenpit kussen niets zonder handleiding of een leuk kaartje voor erbij. Dit is de tekst die erop kwam. Natuurlijk maakte ik zelf een kaartje om de tekst op te plakken of afdrukken. 

 

Het gedichtje is zelf geschreven.

 


Reactie schrijven

Commentaren: 0